torsdag 21 januari 2010

TACK Tomtan !!!



Fick denna award av Tomtan! Tack snälla!
Med denna award följer det med lite måsten
- Lägga in den på sin blogg
- Länka till den jag fått den av
- Berätta sju saker om mej själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
-Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg om att jag gett dem denna award

1. Jag har STICKFÖRBUD till 1 mars,MINST!
2. Jag har 4 hundar och 7 får.
3. 10 kg mindre och mina kläder skulle kunna användas igen.
4. Bor i världens vackraste by i Härliga Härjedalen.
5. Älskar att vara på fjället.
6. Har upptäckt massa andra roliga "slöjdgöra" nu när stickningen ligger på is.
7. Lyssnar MYCKET på ljudböcker.
Jag skickar vidare till;

4 kommentarer:

tomtan sa...

Håller med!!!!! Men det finns fler vackra byar i Värledens Vackraste Landskap!!!!!

Marie sa...

Tack så mycket för awarden! :)

Anonym sa...

Cogratulations

fale artut sa...

Tack, Tack! Det ordnade sig, så bra.
Jag har skrivit om den, och länkat till Dig, jag har fått den från flera håll och skrivit 7 saker, någon gång runt den 20 januari.