torsdag 1 april 2010

Rund klackmatta till svärmor.

Den 3 mars publicerade jag en rund klackmatta här på bloggen. Då kom det en liten kommentar från min svärmor Berit att hon ville ha en sån i födelsedagspresent. Sagt och gjort, det var bara att börja klippa och sy. Baksidan är ett tyg från Gudrun Sjödèn för min svärmor tycker om hennes kläder och inredning. Mittenbiten är från svärfars favvotröja som jag broderat lite på. Hon gillar starka färger så det vart en väldigt färgglad klackmatta som jag hoppas att hon ska gilla.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Självklart kommer hon att gilla den. Kramar och glad påsk!

Berit i Oviken sa...

Tack så hemskt mycket för den "glada" mattan. Stolsdynan, den är så snygg att jag skulle kunna lägga den på bordet som duk. Tack tack. Kramelikram

Anonym sa...

Finfin