torsdag 22 april 2010

Två runda klackmattor från BJ!

Här är två klackmattor som BJ har gjort. Den övre är gjord av två gamla tovade tröjor med ett killingskinn i mitten. Den nedre är gjort av spillbitar från Röros Tweed och ett fårskinn i mitten.
Om någon dag eller två så ska jag lägga in måtten på alla klackmattor.Det är alltid kul att veta storleken för det syns ju inte på korten.
Har DU inte provat att göra en klackmatta ännu så PROVA, det är så roligt! Maila sen gärna en bild till mig så jag kan lägga ut den här på bloggen.

Tack och hej leverpastej från mig som idag har avverkat min första arbetsträningsdag på distriktveterinärerna från det att jag blev sjukskriven för utbrändhet för drygt 1,5 år. Vilken vinst och vilken härlig känsla att idag få åka till ett "jobb"! Visst, jag var trött efteråt och skallen värkte men det var det värt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL med arbetsträningen.
Puss och kram mamma

tomtan sa...

GRATTIS!!!!!! Vilken känsal! JAg förstår precis. JAg var visserligen inte bort i 1,5 år men väl ett halvt...

Ia sa...

ÅÅÅÅÅåååå vad kul för dig, hoppas allt går bra både hemma och på jobbet!