torsdag 21 oktober 2010

Slöjdaktiviteter på sjukhuset

Ja på ett sjukhus finns det ju inte så mycket att göra när man bara ska ligga i sängen och vila
MEN
STICKA kan man ju alltid göra.
Jag ska ju som jag nämnt tidigare vara med på Jamtli Julmarknad i Östersund och då behövs det slöjdalster och i sjukhussängen finns det massor med TID att sticka mellan gråtskurarna.
Kanske jag gör en lista på färdiga alster på någon av kantera på bloggen men inte just nu, kanske senare i dag eller i morgon när andan faller på.

KRAM på er och tack för varma ord och kramar!

21 oktober
uppdatering av "min sjukdom"-sidan

3 kommentarer:

mary-ann sa...

hoppas du kryar på deg snabbt...

Jullan sa...

hej Birre!

Fredrik kom precis efter att jag fick ditt mess ..... sen glömde jag bara att svara då jag hade en hel del att göra.... alltså jag har varit ledig idag men fullt upp med annat ...;)

stackarn som måste vara på sjukhus ,sänder mina varmaste tanlar och kramar till dej och hoppas att du snart blir bra igen :=)

kramar i MASSOR

Tyg och otyg sa...

Hej!

Oj, vad besvärligt du verkar ha haft det med din hälsa. Hoppas att det ska bli bättre snart!

Jag är inte från Värnamo, men min kille bor där, så jag är där lite nu och då och nu hade jag sån tur att jag lyckades tajma in EcoCraft-utställningen. :)