söndag 12 december 2010

Paket från systeryster

I onsdags fick jag ett paket med detta ljuvligt vackra innehåll från systeryster.
Hon håller på med keramik och smycken.
Så nu har hon gjort flera stickmarkörer till mig. Hjärtanen, en liten ängel och en snögubbe är knappar att använda till stora härliga sjalar som jag stickar till den som vill.
Dom stora änglarna ska jag sätta som dekoration på en hyllkant och resten är julgranspynt.
Dom två små mini-hjärtanen är till att dekorera några vantar jag stickar till mig - så fina!
TACK snälla systeryster för detta fina paket! KRAM på dig!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Superfina små ting, vad duktig hon är
systra di'
Kram

Anonym sa...

Åh vad fina grejer bästagamlakompisen har gjort till dig! Du själv gör också så fina alster Birgitta! När jag sitter här i värmland och läser din blogg tänker jag ofta att jag skulle vilja bo lite närmare dig så att jag kunde få se och lära av dig!
Kram från en gammal smålänsk granne Mia.

Eva sa...

så fint !