lördag 19 mars 2011

En annorlunda och underbar vecka

Förra veckan bestämde jag mig för att denna vecka inte sticka eller virka något
utan göra en massa andra roliga saker.
Det finns ju så mycket som är kul att göra
 men det är ju så lätt att bara ta till stickningen.

Så jag börjar med att visa dessa pulsvärmare som jag gjort till min kompis CB i en lite försenad födelsedagspresent MEN hon vart glad i alla fall.
Tyget som broderierna är på är ett par tvätt-tovade tights
som jag hade för ca 15 år sen.
Sen är det bara en kant av pälsskinn.
Mycket roliga att göra!

4 kommentarer:

Assi sa...

Så sköna dem ser ut. Jag förstår att din kompis var glad för dem
Assi

Tomtan sa...

Bild på vantarna!!!!

Ia sa...

Supernice väldigt snygga och säkert ljuvligt goa att ha på sig!

Pysselfarmor sa...

Åh så jiddrans snygga!