måndag 2 maj 2011

träningsverk

I fredags gjorde jag och Jenka vår premiärtur i draghundskörning med trehjuling.
Det var så roligt, tyckte både jag och Jenka.
Eftersom att jag inte har mycket muskler i ryggen och runt midjan
så höll jag mig fast i styret som om jag körde med livet som insats vilket
 resulterade i TRÄNINGSVÄRK i hela överkroppen.

Så på lördagen vart det bara en stillsam långpromenad,
 men igår gjorde jag två turer på cykeln med hundarna i springern så i
morgon är det nog TRÄNINGSVÄRK igen och ONT i rumpan.
Men vad gör det, vi hade ju roligt alla fem!

Så i morgon blir det nog en långpromenad igen.

3 kommentarer:

Tomtan sa...

Huvudsaken är att man har roligt!!!

Karin sa...

Ojojoj här måste jag ju läsa mer!
Tack och välkommen till hundraprocentull, här ser det också väldigt trevligt ut..å får också..när jag klarat av helgens öppet hus ska jag läsa ordentligt.

Ia sa...

Tänkt vad bra att du blivit så stark! Och fort verkar det gå.
Kan inte annat säga att jag är immpad av dig. Massor av kramar!!!!