söndag 11 september 2011

AWARD till mig :-)!!!


Hurra! Jag har fått en AWARD av Hamrånge slöjdare. TACK tack så väldigt mycket.

Jag ska svara på några frågor och sen skicka vidare till 5 nya som har mindre än 100 följare.

Varför började du blogga?
Jag fick stickförbud av min massör i 3 mån så för att dämpa mitt lystmäte så började blogga om slöjd.


Vilka bloggar följer du?
Många, många, många - en del syns i högerkanten men jag läser många fler, det är min morgontidning till frukost att läsa slöjdbloggar.


Vilka favoritfärger har du?
Lila och brunt när det gäller kläder och garn!



Vilka favoritfilmer har du?
En amerikansk film som jag glömt bort vad den heter men det handlar om en ung tjej som åker till sin mormor och där får hon vara med under resans gång när mormor med väninnor syr ett lapptäcke med kärlek som tema.
Den är underbar. Sen tycker jag även att Kalenderflickorna är ljuvlig.



Vilket land drömmer du att besöka?
Island - kolla på får, rida på islandshästar och titta på ljuvliga garner och tröjor!



Jag skickar vidare till :
Toktova
Kadabom
Lillstrumpa och systeryster
Eva i Halmstad
En tomtas tankar och funderingar

5 kommentarer:

Tomtan sa...

TAckar Tackar! HAr du läst meddelandet på FB????

Hamrånge slöjdare sa...

Vad roligt det här var, nu måste man ju kolla på dom bloggar som får Awarden i fortsättningen! Jag undrar om jag har tid med alla?

Iris Erlingsdottir sa...

Trevlig blogg du har :) Lär återkomma :) och ett ps bara: Stort GILLA på ditt resmål ;)

Det växer sa...

Tack:-)

Eva i Halmstad sa...

Tack
=)
De är skoj att du gillar min blogg, ska fundera lite på mitt svar.
Må gott på dej
Eva.