onsdag 1 februari 2012

Så stolt och nöjd!

Detta är min första kofta någonsin som jag har stickat.
Den är till mitt gudbarn V som är 2 år, nästa år får lillbror S använda den 
och året därpå kanske jag får tillbaka den till min lilleman i magen.

Den är stickad i ekologisk merinoull från Sublime och 
mönstret är här från Drops.
Tack till min vän CB som hjälpt mig med att förstå alla 
för mig konstigheter i mönstret.

Nu ska jag bara sticka klart en beställd sjal, en beställd poncho och
mina tvåändsstickade vantar, SEN, blir det en kofta i samma mönster
men storlek 6-9 mån och i garn från Kristians i Delsbo.

3 kommentarer:

Tomtan sa...

Hur går de me din då????

Hamrånge slöjdare sa...

Vad roligt med ett plagg som kommer igen till dig! Och Grattis till din första kofta.

Carin@Ullhärvan sa...

Vilken jättefin kofta!