fredag 8 februari 2013

lill-NOA

 Förra veckan tog vi en premiär-promenad-pulka-tur.
Det var härligt att kunna gå i skoterspåret och slippa vägen.
NOA sov som en liten prins i pulkan bland fårskinn och yllefiltar.

Snart kommer lilla godingen att börja krypa och då gäller det att rädda det som
räddas kan. Kokböcker i köksön har fått lite hjälp av farfar i huset med en spiral
så att NOA inte kan dra ut böckerna på golvet.

I dop-present av fam O fick NOA en valfri hemstickad tröja.
Jag hade hittat en annan tröja först MEN när jag såg denna 
vart jag bara så underbart förtjust i den.
Så den kommer NOA få när han blivit lite äldre.

I veckan har jag hållit på att klippa, klistra och skriva i NOAs lilla bok.
Jag fick även låna en hög med olika stämplar av en vän - 
hur roligt som helst att "pimpa" boken med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tröjan var ju helt underbar.NOA kommer att bli jätte fin i den.
Kram Mormor

heidi sa...

vilken härlig början på ett liv:) och fortsättningen ser ut att bli lika fin:)