torsdag 25 april 2013

Socklåda

Efter att ha lyssnat på Stickpodden där dom nämnde bloggen
"the knitting seaman" så var jag ju bara tvungen att gå in och kolla.

Hon hade hittat denna bild på Ravelry från en tjej som hade denna 
socklåda som bestod av 81 par strumpor, wow!!!

The knitting seaman kontrade med sin socklåda som består av
22 par strumpor som oxå är wow!

 Jag blev helt såld på att oxå ha en socklåda då jag använder ullstrumpor året runt.
Så här är mitt första par i min blivande socklåda och det bästa är att jag har 
en massa garn i min stash som är perfekt till att sticka sockor av.
Det handlar inte om raggsockor utan om vanliga sockor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här är de alldeles förmycket raggisar och alldeles för lite skor att ha dem i :D
Trevlig halg!

Unknown sa...

Oj vilken samling dem hade :) Önskar mina lådor såg ut så när jag öppnade dem.

Anonym sa...

VA ni är ute och far ni :D HAr nog hört :D Trevlig Valborg!

Heidi sa...

så inspirerande:)

för att inte tala om att egenstickade sockar är sköna att ha på sig när golven är kalla:)