tisdag 16 november 2010

TACK MIN UNDERBARA FAMILJ OCH MINA VÄNNER

Med denna bild på min lilla Celine vill jag skicka ett STORT TACK till min älskade F och hans föräldrar samt min systeryster och mamsen. Dom har alla kämpat på olika sätt för att se till att livet blir lättare och att nästan allt är klart till fåren nu inför vintern.
Medans jag själv legat på soffan eller varit ute bland dom och pekat med hela handen och sagt hur jag vill ha det och ändå stod dom ut.

Jag är så TACKSAM, så puss & kram till er alla!

Även ett STORT TACK till Ingegärd och Gunnar som kunde ha kvar fåren tills att allt lugnat ner sig här på gården.

Skickar även ett ENORMT STORT TACK till alla som varit hundvakt och aktiverat min lilla Jenka.

Till slut ett puss och kram till alla som hälsade på mig på sjukhuset och som på ett eller annat sett hjälpt till.

Inga kommentarer: